Friday, February 11, 2011

TRYING TO LOSE SOME WEIGH...


it's jogging time!
las yer berat ku sgt2 mendadak naik ..
aku sgt2 menyesal sbb asik makan ja keja
mau tak bagai di pam2 badannya..
nk wat caner
food is my passion
suma benda nk try
pastu suma benda rs sedap je
hehe
skali timbang...tettttt...ha amik!
terkejut tgk...
the worst number i ever seen on the timbang kilo for my entire life
dasat x??
serius!!
ini serius!
so i guess, i need to lose some kg by d end of dis yer..
i dont care what it takes..
wua..
sedey2..


ni lah port ku membakar lemak2 di badan..
TAMAN AWAM JUBLI EMAS
terletak dekat Jalan Suka Menanti
dkat sgt dkat mahkamah baru..
kat sini kwasan dia sunyi, even dia terletak betul2 tepi jalan
so everytime aku g sana terpaksa aku ajak adik ku ini..
mmg tahap paksa pun...
dia malas nk joging
sebab dia da kurus sgt..

kurus kn?
badan cekeding cm 2 bleh la, gayut2, kalo aku...eh
aku pun try gak..
tp x terangkat pun..haha
yg aku heran , dia nih sumbat la byk mana pun
tetap cekeding 2...
jeles dgn metabolism dia..

tp pegi taman 2 pun, x rugi, other than burning some calories,
aku bleh release tension sket..
tekanan byk la nowadays...
tgk scenery dia..
ada tasik buatan..
kalo rajin bleh bw roti,bg ikan makan..
sesuka ati je kan..
tp mmg ada ikan dlm kolam 2
cuba tgk pic bwh


ni lah tasik dia..
air yg tenang jgn disangka tiada buaya!!
hehe

konon2 tgh berjoging la nih..
joging ke dalam tasik..
hehe..

tgk kat blakang aku 2..
ada monumen keris yg tinggi dia 20m jugak la
besar la jugak
ada 5 keris kat situ
menandakan 50 taun pemerintahan Sultan Kedah..

hopefully, bole la aku berterusan nk berjoging..
badan pun rs fresh sket..
niat d ati mmg nk ja beli treadmill sebijik
senang..24 jam bleh berjoging..
(yo..yo..jo)
haha
tp x affordable la lg..
nti2 la..
skarang ni buat je cr yg termampu..
kan..kan...kan...
hehe





No comments:

Post a Comment