Saturday, February 12, 2011

keretaku merajuk !!!

dis is my one and only ride..
keta buruk je..
tinggalan my parents for me
ari ni keta aku merajuk la pulak
x nak start langsung!
bunyi ek tak bunyi uk pun tak jugak..
selalunya dia yg bunyi lebih dr org len
smpai aku naek segan bila nk kuar umah
hahaha
aiya, dont do dis to me my dear..

aku ni dah la mmg totally buta keta
i only know how to drive it
nk buka bonet yg enjin 2 pun aku x lepas..
hahaha..
yg aku tahu, bila nk bawa keta,
start enjin,press minyak sket, nk warming up dia dulu,
buka air-con, radio
pastu jalan..
nk wat camna kn..
da mmg buta keta!

luckily, I'm surrounded with my family
kalo tak, mati kutu aku..
asik terperuk je dlm umah..
yalah, nk kuar x da transport

ha, ni lah pak lang saya..
hehe
bangga dia kalo dia tau nih..
hehe
dia lah tolong pujuk balik my dear nih..
siap kena bawa keta len lagi, nk tolong pujukkan
hehe

sebenarnya
keta nih x sakit teruk pun
keta lama kn, aku plak da jarang kuar umah ari2
so bila lama2 x start, bateri dia jem la kot
itu yg kena invite keta cousin aku 2..
nk cas bateri 2..
lg 1, air dlm bateri 2 pun da nk kering
aku rembat ja air bateri spare keta abg aku
haha
padan muka dia
sapa soh ignore keta aku kn?
hehe
mcm 2 la kot sket2 decsription penyakit keta aku 2
ntah, aku pun x faham sgt
tp, yg pasti
tiap2 pg aku KENA panaskan enjin keta
for at least 15 minutes.!

tq pak lang!
a big round applause to him
tp yg sebetullnya yg discover problem nih
pak teh aku..
dia yg memula nk start keta..
haha
so thanks to him also
sebab aku takut gak, kalo la dia x discover penyakit keta aku nih
buatnya dia g mampus tgh jalan
naya aku!
haha

len kali jgn buat hal lagi na KAY ****
jgn majuk2 lagi
ok?

No comments:

Post a Comment