Sunday, February 13, 2011

MILKY MILK


susu..
sapa x suka minum susu?
angkat jari kaki..
hehe
mesti yang ramai x minum susu kan?
Alhamdullilah
aku bukan lah tergolong dalam kumpulan nih
sebab
aku sgt3 suka minum susu..
dr kecik sampai la ke besar..
sampai k skarang ni la..

rugi tau kalo x minum susu nih
susu kan byk khasiat dia..
kalsium especially,
for growing bones..
untuk saraf kita
aku xmau citer sgt pasal khasiat susu nih
sebab ampa suma bleh google ja kat internet
tp apa yg nk aku ceritakan
bout pengalaman aku dgn susu yg satu nih

SUSU ANLENE!
pernah dengar tak?
impossible la kalo xpnah dgr akn?
yg iklan kat tv ada pompuan dok menari kat gathering 2..
asik2 menarik skali..
tulang kriut..
kan da malu..
hehe

aku rasa sgt2 bernasib baik
sebab b4 nih aku x penah tringin pun nk rasa susu anlene nih
sebab apa yg aku dgr dari pengguna yg penah minum anlene
most of them bebunyi mcm nih :
x sedap langsung, bau semacam, mmg x mampu nk abiskan 1 paket
kalo dgr mcm tuh, ampa nk k beli sesuatu produk 2?
dah la mahal..
even kita tgk ads dia bukan men baik lg khasiat anlene nih
kawan aku, cik buzz, dia lah yg introduce kan aku dgn susu nih
after dia dengar citer aku
citer apa ha?
hehe


citer aku yang tua sebelum sampai masanya..
i think benda nih jadi awal taun lepas
aku rasa lutut aku longgar..
bila nak naik tangga k, nk turun tangga k
rasa mcm sendi2 kat lutut x bersambung
mcm ada ruang
aku takut gila
dok terbayang-bayang operation letak besi kan sendi lutut la
wuaa..
pastu aku berfikir-fikir kenapa ianya terjadi?
b4 nih xda apa2 hal pun dgn lutut aku..
i guess
maybe sebab kenaikan berat badan ku yg mendadak 2 kot?!

so cik buzz ni lah yg suggest kan kat aku
minumlah ANLENE!
dia syorkan aku beli ANLENE COKLAT
mcm kat bawah ni ha..


rasa dia x la rasa mcm yg digambarkan pun..
maybe yg anlene regular kot yg rasa kurang sedap..
setelah aku mengamalkan minum susu nih
every nite, b4 masuk tido,mmg aku wajibkan diri aku
minum segelas susu anlene coklat..
mula2 tu, liat la jugak
sebab aku nih x suka minum air panas
so, aku wat anlene coklat ais..
n as far as i noe
kalo nk bancuh anlene nih, xbleh guna air panas
so salalunya aku bancuh guna air suam ja
slalunya aku tido kol 12pm
so kol 11 cam 2, aku buat susu 2
then aku letak dlm fridge
hehe
sedap!!

after a while aku amalkan susu nih
keberkesanan dia mmg menjadi
lutut aku da jd normal
yeay!!
serius..
skarang aku mampu turun tangga dgn pantas nya..
lutut aku pun da x rasa longgar lagi
so here
a big round applause for anlene team!yeay!!
TQ ANLENE!
for giving me back my youth..
hehe

my advice for all d ladies
tolongla wat preparation untuk masa tua kita
tulang kita selalunya lebih cepat mereput
berbanding kaum2 lelaki
so minum la susu
bermula dr malam ni!!



No comments:

Post a Comment