Thursday, February 17, 2011

p/s i love you

sapa penah nonton citer nih?
aku asa mesti ramai kan..
citer nih memang sangat best kan?
best sebab gerard butler la kan
oh my gucci!! dia mmg sgt hot3!!
hehe
bagi aku sendiri
citer nih mmg cerita yg paling menyentuh hati perempuanku
huhu

ya..ya.. aku tau memang citer ni da lama
tapi semalam aku baru lepas ulang tayang cerita nih
untuk yang kesekian kalinya..
wuaa.. aku sangat sedih kot..
every time i watch dis movie
cnfirm mata aku akan bengkak punya..
serius!!
so sesapa yg rasa sedih,ada masalah and nk nangis
tp takut org figure out ur problems
u'all nonton la citer nih
cnfirm ur problems xkan diketahui org..
sebab citer nih mmg perfect for heartbreaker!
huhu

pada yang xpenah nonton citer nih
meh dgr aku nak citer sket kisah dia
dis story is about a women yg mati laki!
si gerard butler 2 la yg mati..
dia mati muda sebab brain cancer..
b4 nih, couple nih mmg sgt bahagia la..


aku sgt suka tgk time intro citer nih
ala time diorang gaduh tuh.
sweet giler..
tgh marah pun still
are u mad at me, LUV??
LUV tuh x lekang dr mulut dia..
wuaa, aku nak dia, si gerard!

pastu, sambung story lagi
hmm, pas laki dia nih mati
dia memang terasa sgt2 kesunyian
sebab bg dia, dunia nih hanyalah between both of them
mcm 2 la ye, lagak org yg da berkawin kan?
d story berkembang dengan cara2 dia nk adapt dengan situation dia tuh
i mean dia tgh depress kan..
keje pun dia x pegi
mcm sewel sekejap time tuh
mcm pic kat bawah nih
haha


dia mmg lock up herself in d apartment
berkurung..mengelamun..
sentiasa terbayang2 laki dia.
kalo aku pun jd cam 2 kot..
hehe

then, kemuncak citer nih bila tiba ari jadi dia yg ke -30
di mana dia dapat kek ari jadi dr husband dia
wuaa..sweet nya..
along with tape recorder
husband dia pesan, yg akan ada surat2 dari dia
yg akan guide dia untuk adapt dengan situation tuh..
tp dia xkan bole figure out mcm mana surat2 tuh boleh sampai dekat dia
dia juz bole tunggu ja..
n dia mesti ikut every words yg ada dalam all those letters..

so mcm2 la, cara surat2 tuh sampai kat dia
sampai la at las dia bole hidup balik atas bumi
sebab selama ni dia hanyalah mayat hidup..hehe
dia sendiri yg kata..
i cant believe how u can brings me back to alive!!
hehe


ni time dia dapat las surat kot
if i not mistaken la..
time nih dia ada kat ireland
kat umah in-laws dia
tempat nih mmg sgt memorable
sebab dis is where they met
time nih pun romantik jugak
dia tersesat kat situ
padahal dia x sesat pun..
sebab kat tempat dia dok berlegar2 2 la tempat yg dia nk tuju
kat taman negara apa ntah


owh..mmg sgt romantik
ampa suma kena tgk sendiri br rasa feel dia
hehe
serius!!
bole dikatakan 90% time aku dok nonton 2
aku nangis
cemana mata x bengkak kan?
tgk la citer nih untuk mengalami
perasaan itu sendiri
huhu

No comments:

Post a Comment