Wednesday, February 16, 2011

Bercanda Ria di Pantai Merdeka

Kuukir namamu
Di awang Gunung Jerai
Disaksikan laut daun nyiur melambai

Jauh pandangan permai
Disitu tanjung dawai terkenang peristiwa
Cinta kita terurai

Oh! indahnya... peristiwa...
Cinta kita di Pantai Merdeka...
Oh... oh...

apa ayat jiwang-jiwang kat atas tuh?
kenapa aku jiwang?
ha
a...
dis is actually a song okay..
sing by tropika
tajuk dia cinta pantai merdeka
maybe ada sesetengah kita yg sgt familiar dengan lagu nih..
sebab lagu nih sgt masyuk kalo berkareoke
haha..

apa kena lagu nih denga
n en3 aku kali ni?
hehe
ari nih aku nk citer pasal trip aku pegi pantai merdeka
awal bulan ari tuh..
pada viewers yg duduk area jauh2 tuh
maybe ampa suma boleh la meng
intai pic2 aku
dekat pantai tuh..
hehe
selama nih asik dengar lagu ja kan
sesekali kita cuci mata la plak
pasal tempat tuh..

aku suka pic nih sebab aku nampak kurus
hehehe
aku dikepit 2 cousin yg mana merangkap tukang planner nak g berkelah
actually, x da la plan sgt pun
sebab tetiba je lepa nih ajak aku join le
pa jalan-jalan
aku on ja..
bila ada ja ora
ng nak sponsor aku
dengan pantas aku men-gconfirmkan diri
hehe

kebetulan pulak time kami pegi tuh
pantai merdeka dibanjiri orang ramai
mmg ramai gila la ora
ng
terkezut
aku
sebabnya ada karnival ap
a ntah
organize by ikim radio kot
so byk lah gerai2 yg jual brg2..
stall mknan memang berl
onggok la kan
ada kedai jual menan kanak2
gerai tudung
gerai baju2
macam2 la ada..
siap ada persembahan artis lagi
time malam
tp kami xla tunggu sampai ke malam
tgk banner dia ja, yg ada promote
ada artis yg datang
group rabbani kot
what to expext k
an
yg sponsor radio ikim
mestilah group2 nasyid
hehe

stall yg jual bebola
stall nih sangat menarik bg aku
sebab dia colourful
kalo la ada budak2 kecik yg terlepas dalam kandang bebola nih
memang puas jugak lah nak cari
haha
model cilik nih, my nephew

lagi gambar-gambar kami memodelkan diri
di pantai merdeka
setelah meneliti pic2 aku tuh,
baru aku perasan
x banyak gambar pantai tuh yg aku b
leh upload
sebab pic yg aku dapat nih mostly amik guna hpon je
then selebihnya byk guna camera canggih cousin aku tuh..
hehe
so nti kalo aku dapat agi pic2 pantai tuh
akan aku uploadkan lagi ek..

sementara tuh ampa silalah
menjamu mata dengan g
ambar2 nih aja
sorry ek..

tgk siap ada khemah2 lagi
memang meriah pantai merdeka ari tuh
ada ramai family yg datang camping
ada yg siap bawa periuk belanga
tong gas bagai
memang sangat syiok
yg paling jeles tuh
time tgk lepa tido dalam khemah memasing
dengan angin sepoi2
memang sgt masyuk..!!!

x puas ati dgn pic2 yg sejemput nih
nti kalo ada rezeki aku upload len ok...

No comments:

Post a Comment