Tuesday, March 1, 2011

Rango...Rango..Rango!!!

apa itu Rango?
mesti ramai dari ampa yang tertanya-tanya kan..
k ampa suma dah tahu?
ala..x syiok la
buat-buat xtau dah la ye..
dengar aku bercerita
hehe

Rango nih actually is a film..
okay..?
animated film from paramount picture
my dear punya sora telah dipilih untuk jadi leading dlm film nih
hehe..excited2!!!
nih lah poster exclusive film rango nih


bila ampa dah usha poster nih
mesti ampa dah tau kan sapa 'my dear' tuh..
sapa lagi kalo bukan en Johnny Depp tuh
lanun laut yang tersangat la macho
even dah tua..
hehe
i bet so many gurls memang tergila2 kat dia mcm aku la jugak kn?
hehe

sebab dia la aku terjadi nak excited gila nak nonton citer nih
tp sayangnya, on 4 march k, not so sure
br akan ditayangkan d obersee nun
so kat malaysia nih, berjanggut la jugak nak tunggu nih..
alahai..
ni yang tak suka,bila terserempak ngan film preview awal-awal
buat orang penasaran ja...
aiyokk..

okay, here adalah serba sket tentang plot citer tuh ..
tak banyak yang bole aku google kan
sebab yelah film tak kuar gi kan..
xpa, juz nak bagi ampa imagine sket ja..
best k tidak film nih
aku tak sure la plak yang tuh
tapi bagi aku, aku rasa best kot
i'm excited sebab abang johnny i je..
best la.. mesti best la..
hehe

bila ampa perhati poster kat atas tuh
apa yang ampa nampak?
hehe
seekor...???
it is a chameleon actually..
ataupun dalam bahasa ibunda kita
seekor sesumpah k sumpah-sumpah..
hehe

citer nih mengisarkan yang si sesumpah nih, si rango
mengalami konflik diri dalam mencari identiti dia..
dia mencari siapakah diri dia yang sebenarnya
daripada house-hold pet tetiba dia telah tercampak ke 1 tempat
which is kat western town called dirt..
tempat nih macam tempat-tempat orang jahat kot
kiranya orang-orang baik kat situ
tak bapa nak hidup
hehe
so si Rango nih la kekonon menjadi hero dekat Dirt town tuh
dia menganggap diri dia macam sheriff la..
padahal tak pon..
kiranya dia kena adapt la ngan environment
yang dipenuhi oleh bad guy nih

macam tuh la kot sket2 citer dia..
aku pun tak bapa nak sure..
hehe
kalo nak sure, t reramai kita g nonton ye..
hah, lupa nak cakap selain si sesumpah nih
film nih akan banyak dipenuhi oleh binatang-binatang yang sewaktu dengannya
contohnya iguana, katak, tikus, kura-kura, tenggiling,
rattlesnake..
tuh kiranya supporting character lah tuh
macam-macam gi la..
mesti lawak kan..
dengan karenah binatang memasing tuh
hehe

nanti reramai kita g nonton ye!




2 comments:

  1. ingt de real 'dear' hahah...
    ok la... Yana pon half tergilakn 'dear' wanda juga..
    hehee..

    ReplyDelete
  2. hehe..da nk kuar la movie nih..jum2 pi nonton

    ReplyDelete