Friday, April 29, 2011

Minggu Malas Of the Year



(Bruno Mars- Lazy song)

a.d.u.y.a.i
lemah nya tangan nak menaip..
malas sebenarnya
seriusly
dalam taun 2011, selama 4 bulan ni
aku menobatkan bahawa
minggu nih adalah minggu termalas sekali
kalo selalunya, org selalu kata 'hari malas'
tp aku, memang straight dah few days
dok malas nih
tuh pasal la aku classify kan dia as
'minggu malas'

kalo ada yang perasan
blog aku ni seminggu jugaklah tak berisi dengan apa-apa pun
bukannya xda idea
mencurah2 kot isu2 yang terlintas
(propa)
cuma MALAS sungguh
pasaipa xtau!
bangun pagi, berkobar-kobar buka blog,
mula2 nk blogwalking dlu, baru nak post article
tapi bila da lama2 dok berwalking kat alam maya nih
rasa letih pulak, jari pun lembik semacam ja
las2 aku end up dengan offline cam tuh ja..
aduh...
hehe..

aku betul2 cam kena rasuk ngan Hantu Malas sungguh
nak wat papa pun liat ja
minggu ni pun, asik2 makan luar ja, malas masak
umah jangan kata la..seb baik da adik aku
bleh la aku kerah dia kemas umah
huahhuahuhua

malas...malas...malas..
berambus la dari aku!
shuhhhhh... p sana!
tp once a while best gak layan hari malas nih
chill ja..xyah pikir apa pun
sebab tu lah aku letak bruno mars latest vc nih
macam kena ja ngan situation aku ni kan..
enjoy gila tgk vid ni sambil bermalas-malasan
da jadi lagu tema aku plak
hehe

da lah
aku pun da naik jemu nak menaip
Malas tuh datang lagi
nanti la bila da rajin
aku type lg!
hopefully
esok2 kerajinan aku datanglah menjengah
hehe

psssss...
tengok tak g vc kat ats tuh?
ce..tengok
ada beruk2 jadian dlm tuh
serius kiut kot!
kan?
hehe
mula2 aku tgk vc nih
aku cam...
'what the hell'
xda idea dah k nak wat clip video?
tp bila2 da lama dok usya
rasa cam kiut la lepa punya movement tuh
especially kat part chorus tuh
kan? hehe










3 comments:

  1. hari malas sedunia ni memang la ada...kdg2 kakD pun kerap jg jd mcm tu...

    ReplyDelete
  2. pali teruk kan.. saya pernah malas nak sembahyang. tu mesti setan punya kerja kan

    ReplyDelete