Thursday, August 25, 2011

4 months being awayyy!

aloha!
my 1st n3 after almost 4 months being away
its been a looooongg journey for me
most stressful moment in my life
sebab tu x nyempat nya nk masuk blog dah
kalo ada je yg penah nyinggah blog ni
n willing to be my follower
tqvm
eventhough blog ni da jd hutan
tp ada jugak yg follow aku
i know dat!
hehe
once i got free time, i'll follow u back, deal?

for those yang penah jejak kat sini
mesti herankan
mana la pegi tuan tanah nya...
so di kesempatan ini
time aku tgh merilex-rilex nih
aku nk story la

i'm working rite now!
yes i do...before nih aku kalut sgt nk cr kerja
ha bila da dapat da x nyempat nk wat apa2 pun
br ku tau apa prasan org bekerja..
sgt stressful!

skarang ni aku da jarang balik kedah
bcoz im working somewhere else
which i cannot disclose
because theres so many things yg aku nk story
n most of them are not d good ones
hahaha
but what i can tell u guys
dat im working in university but not as letchurer pun
as kerani cabuk ja pun
nama ja krani or nk sedap lagi
pembantu tadbir la kekonon
to be more specific
pembantu tadbir kewangan!

dulu bila dgr ja keje krani
mesti aku pk ala keja senang je
taip2 surat, approach bos minta itu minta ini
or keep up things with filling
something yg mcm tu
tp x sangka rupanya keja krani ni
xda la semudah tu pun
or maybe im new!
to the worst, im fresh, didnt have any experience in working
so jd caca merba la jawabnya..

nti la..kalo rerajin lg
i'll be more specific bout what i've been up to
masa kerja tuh
mmg challengging gila keja kat situ
owhh..forgot to mention
yg department aku keja tu br tubuh
dats y la keja nya jd caca merba
time aku masuk tu pun
juz ada 2 org staf ja
nk handle student almost 7 thousand org
so can u guuys imagine
my workload???

k la gotta go
sebabnya nk kena kemaih umah yang sgt bertongkang pecah
yelah umah kena tinggal kan
nenanti aku msk lg ek..
sorry, n3 kali ni mcm boring sebab xda pic apa2..
xsempat la
daaa..
juz to mark dat im still alive!!!
hehe


No comments:

Post a Comment