Thursday, February 16, 2012

i'm back!

wuaa...
its been a very long2 time
aku tak merepek kat sini
bila baca balik post yg terdahulu, pun dah bapa bulan
rindunya nak membebel-bebel sorg2 kat sini
ehehehe
aku nak kembali active berblogger la
ecece..azam la sgt
hehe

sebenarnya kan, aku x bole tido
jadi guard kat umah sendiri
hee
mata x mo lena..
jadi aku godek2 la laptop nih
pastu tringat
eh, aku ada blog la..
pastu bila aku try search blog sendiri
aku sesat
im lost in my own world
saja nk test ingatan
rupanya aku pun tergolong dlm golongan
short term memory loss
kuikuikui

puas aku kelebek kat tenet
apa la nama blog aku
smpai terpaksa la aku kodek blog my sis
(shuuhhh, mesti dia amuk kalo dia tau)
kuikuikui
las2.... tadaaa
jumpa jugak blog sendiri..
hahaha
mengong btoi!


manyak menda happen to me
dlm 9 bulan yang lepas nih
seriuosly..manyak sgt
akan ku ceritakan
bit by bit kat blog nih
so dat aku akan igt all those 9 month memories
berharga tuh..
hehe

k la..
aku nk chow la
nk p bejalan-jalan kat blog org len
dadaaa...

No comments:

Post a Comment