Tuesday, June 5, 2012

Hupdate!!

salam...lama x menjenguk kat blog aku nih..kesian blog nih, dah jadi utan simpan khatulistiwa dah..hehe..las time singgah feb 2012..skarang dah Jun..alahai cik wanda, aritu janji kemain..nk berbloging beria-ria..kahkahkahah..hampeh....(luku kepala sendiri)

okay2! dis time harap2 aku bole bebloging dgn lebih kerap ye...seronok merantau baca blog orang..tapi diri sendiri malas nak menaip..padahal ada banyak menda nak dihupdatekan..kuikuikui..serius2!! dengan ini aku berjanji untuk menghupdatekan blog aku at least sekali dalam seminggu..sekali ja? okay la tuh, untuk permulaan nih kan? ingat senang k nk latih balik diri ni menaip...hehe...ari ni pun untung sabut timbul..pasal kat opis dah xda keja nk buat..so aku pun merajinkan la diri aku untuk mengupdatekan segala detail diri aku yang telah happen during few pas month nih..hehe

1st of all, nk citer sal kerja..aku dah move out dari tempat keja lama yang menyakitkan jiwa tuh..hahaha..ALHAMDULILLAH...mungkin dah rezeki aku balik semula ke tempat aku study dulu..which is...taraaaa.....



kalo xtau ni kat mana..sila kambus diri anda sendiri..kuikuikui...dekat mana aku keja?? hmmm... enough kalo aku cakap aku keje gomen...hehe..ampa2 pun bole cuba teka kat mana..bapa kerat sangat la bangunan gomen kat Langkawi nih kan? kan? kan? hehe.. and dis time aku memang terextra dapat durian runtuh la sebab selain jawatan nih adalah post tetap, aku jugak dapat jawatan W27, kira macam naek pangkat jugak la sebab dulu kan aku W17 ja..Alhamdulillah, syukur kepada Tuhan..

then, nk jugak catat kat sini..dalam kehappyan dapat keja baru tuh, my family and i also going through hard time as my favourite tokwan telah pergi meninggalkan kami..5 February 2012..aku baru 2 hari kerja kat opis baru..x sempat nak bawa tokwan pergi makan angin Langkawi guna dwet gaji sendiri..tapi 1 family redha dengan kepemergian dia..Semoga Roh dia tenang di sana...pasni xdpt dah dwet raya dari tokwan..huhu..
xda la pulak pic family nak letak sini..sebab update pun kat opis..kuikuikui..culas cik wanda!! BAGUS!!

p/s...dah abis la idea la..kena korek memori otak yang lama2 lagi nih..hehe


No comments:

Post a Comment